Burası Eskişehir A.U. Yunus Emre Kampusu















Uzulerek okudum.. Eskisehir'i anlatirken hep derdik, "Eskisehir ogrenci kenti, sag-sol neymis" diye (En azindan ben, okudugum 4 sene boyunca bir kere bile bunun, birak kavgasini lafini dahi duymamistim)
Bu olaylar bugun saat 13:30'da Yunus Emre Kampusunde olan olaylar. Sag gorus ve sol goruslu ogrenciler kavga ediyor, araya polis giriyor ve genel Turkiye sendromu, arbede cikiyor..

Ne denir ki? Ulkenin gittigi yol belli, Eskisehir de bu hale geldiyse... Bu hale getirenler utansin...

4 comments:

Nefila said...

ben iki kez tanik olmustum edebiyat fakultesi onunde polis mudahelesine. o zamanlarda da ayniydi, fasolar ellerinde sopalarla bildiri dagitirken adem liderligindeki polis solculari dovuyordu.

quenkathes said...

bizim kampus muhendis kafasi oldugu icin sorun cıkmıyormus demek ki bizde..

airwalker said...

Yok abi geçen sene de Şenliklerde satırlı sopalı birbirine girdiler yine faşolarla kürtler.. Onda da bi güvenlik görevlisi ağır yaralanmıştı.. Satırla yaralanmış gibi bişey duydumdu..

maturin said...

o diil de, yeşil parkalı herif bana benziyo galiba.