Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır!

Evet sayın esentepe etekleri blogu okuyucuları, he's back!
"He is" derken Sam Raimi'den bahsediyorum. Evil Dead serisi ile gonlumuze taht kuran, Xeina ve Hercules ile kendine sadik izleyiciler yaratan, Spider-Man 1 ile eh, 2 ile oha, 3 ile "at kanka, zıpla kanka" dedirten yönetmenden bahsediyorum..
Yine yeni yeniden bir korku filmi!Kardeşiyle birlikte yazdığı ve yönetmenliğini üstlendiği düşük bütçeli korku filminin ismi "Drag Me to Hell".. Konusu yaşlı bir kadını aşağıladığı için lanetlenen bir kadının başına gelenler.

yani XX kromozomlu "Thinner" ... "Yerseniz" de bu hafta bize ayrilan sürenin sonuna geldik, hepiniz ile bir dahaki yerseniz bolmunde gorusmek uzere!!
Not: Asagida da trailer var... yerseniz.. ben yiyorum her zamanki gibi..

3 comments:

maturin said...

izlemedim ama sen yersen ben de yerim kanka...

p.kto said...

yarisi yok vidyonun..cok gicik! :/

p.kto said...

yarisi derken.. sigmamis.