Beni türk hekimlerine emanet edin.

evet sayın seyirciler, türk hekimlerine emanet edin, zira türk hekimleri sadece sizin sağlığınız için uğraşmakla kalmaz, gerekirse sizin için ameliyat odasında kavga çıkarıp sümsüğü de yapıştırıverir...

sert doktor Hakan B.

biliyorsunuz bu hafta berlin'den bildiriyorum...istanbul'dan sonra en çok türk barındıran dünya şehri ünvanına sahip bu şirin beldede ister istemez ilginç türk haberleriyle de karşılaşıyoruz.

almanya'nın nürnberg kentinde türk doktoru Hakan B., hürriyet'te de verilen habere göre, hastanın önünde yanlış yapan meslektaşını "o benim emanetim laang!' diyerek ağzını kırmak suretiyle dövdü, yerlerde sürükledi...olaydan sonra yaptığı açıklamada yumruk attığını reddeden doktor, yine de "hastalarımı korumak için her şeyi yaparım" dedi...

konuyla ilgili canlandırma bir fotoğraf da var...

gerçekten inanılmaz...haber değil, habercilik.

1 comment:

Deniz Coşkun said...

nürnberg'e gidin demiştim.