Power Gig: Rise of the SixString

Merhaba sevgili Esentepeliler, Esentepe Etekliler, Esentepe Etekleri'nin harikulade seyircileri,

Rock Band ve Guitar Hero'da 5 tuşun virtüözü henüz olmuştuk ki...

6 telli gitarı olan Power Gig diye bir oyun çıkmış gençler.
Standart bir elektro gitarın 2/3'ü boyutunda olan bu aleti oyun dışında da çalabiliyormuşuz. (çalabilirsek)

SixString abimiz.

Gitarın sapında perdelerin üzerinde diğer oyunlardan alıştığımız sarı turuncu vs renklerimiz varmış. Yani oyunda medium gibi seviyelerde bu renklere denk gelen perdelere "strumming" yapmak tamammış. Ama expert'te öyle değil, tam perde ve tel bilgisi akıyormuş ekrandan, yani bir de tel parametresi girmiş işin içine.

Sadece gitarı değil, davulu (AirStrike) da bir enteresan oyunun. Drumpad adı verdiğimiz aletler yok, yerin üzerinde duran bir takım renkli sensörler var, uygun yerde onların üstüne doğru air-drumming yapılıyor. Biraz gerzo buldum davulu. Airdrummer'lardan oldum olası hazzetmem.

Dediğim gibi davulda bir enayilik var.

Queens of the Stone Age, Rage Against the Machine, Surfer Blood, Black Keys ve daha nicesi var soundtrack'te.

Power Gig.
-mış gibi yapmakta yeni bir sayfa açılıyor.
-aslında hep müzisyen olmak isteyenlere...
-"lisede çok taşak bi' grubumuz vardı, ben vokaldim"


2 comments:

maturin said...

bi oya-bora hissi var içimde ama bilemedim.

p.kto said...

http://www.youtube.com/watch?v=K6NJGEtDJJk
bu guitar hero'ya girsin...

http://www.imdb.com/video/screenplay/vi442237465/
bu da air drumming için gelsin(kaynda kuul ey, kımon)

şu filmi de izleyemedik..
esentepe belediyesi çalışsın..
şu film indirilsin.